18 Nisan 2014

Sıkıcı bir insan olduğuma karar vermek üzereyim

Cumartesi akşamı bir kız arkadaş grubuyla dışarı çıktık. Önce Nişantaşı’nda havalı ve şık bir yerde yemek yedik .Şık restaurant nasıl olur bilirsiniz, beyaz masa örtüsü ve düşük voltajlı aydınlatma vardır, ekmekler küçüktür ve ekmek tabağınıza maşa ile servis edilir. Masalar normalden biraz fazla genişti ve karşındakine sesini duyurman için epey çaba gerektiriyordu. Ben bir müddet sonra pes ettim ve sadece yanımdakiyle seri bağlandım. Teee karşımdaki arkadaşı da yormamak adına, arada bir başımı sallayıp güldüm. Yani o da gülerek birşeyler anlattığına göre, zannımca eğlenceli bir sohbet oldu.


Yemekten sonra hemen evlere dağılmayalım, gidelim bişeyler içelim, müzik dinleyelim dendi. Bununla bağlantılı olarak,   şöyle bir gözlemimi paylaşmak isterim : Evli ve çocuklu arkadaşlar benim gibi bekarların tüm İstanbul gece hayatına ve İstanbul Timeout’un son sayısına hakim olduğunu sanıyor. Yanlış ata oynamışlardı malesef, zira ben onları Babylon’a bile navigasyon kullanmadan götüremezdim. Uzun lafın kısası, Asmalımescit’te elinde içkinle takıldığın Big in Japan, Keep Me Hanging On tarzı şeyler çalan biyere girdik. Bir bar taburesi üzerine yığdığımız çantalarımız ve montlarımızın etrafında sağa sola sallandık. Biz böyle deliler gibi eğlenirken içki almaya çalışan iki erkek bara ve dolayısıyla bize yanaştı. Başımızın üzerinden para ve bira takasları yapılırken, adamlardan biri azıcık “pardon, mardon” der gibi yaptı, hafiften muhabbet başlayacak gibi oldu. Allahım evli arkadaşların o anlardaki reaksiyonlarını nasıl tarif etsem . Hani böyle çocuklarını biraraya getiren annelerin “ hadi oynayın güzel güzel, vurma kızım ama abinin kafasına, çok ayıp” tavrı vardır. Bunlarda da durum aynıydı.Valla ben abilerle güzel güzel oynayamadım, muhabbet de ilerleyemedi tabi.Donuk donuk dikilirken orada,  içimden  dedim ki kızım kesin fırça yiyeceksin şimdi bu hatunlardan, neden azıcık gülmedin, konuşmadın diye. Nitekim öyle de oldu.


Yazının son tespiti gelsin o zaman : Benim flört genlerim tırt veyahut dişil enerjim yerlerde. Ayrıca kulaklarım iyi duymuyor ve sesim de pek çıkmıyor.
Örtün üzerimi, biraz daha uyuyayım ben.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:)
Hiçte bi kere, haklıksız etme. Fıstık gibi bi sarışınsın. Halt etmiş o evli çocuklu anneler.